Olen pahoillani

Vaikka kuinka tahtoisit minun olevan sinun, olevan tässä

Vaikka kuinka haluaisin minun olevan sinun, sinun yksin, ikuisesti

En näe mitään.

 

Olen pahoillani. 

Yritin nähdä itseni osana sinun elämääsi, sinun haaveissasi, sinun kaupungissasi.

Yritin nähdä itseni sinun huoneissasi, sinun syleilyssäsi, sinun tulevaisuudessasi.

 

Rakkaani. Minä en ole mitään sinulle. Rakkaani. Olen liian liikkuva. Olen liian kesken. Olen liian kesken. Liian kesken sinulle.

 

Yritä ymmärtää. Minä tahdon lentää. Minä tahdon lentää ja syöksyä suoraan tuleen.

Yritä ymmärtää. Minä tukahdun. En kykene hengittämään. Seinäsi kaatuvat päälleni, ne tekevät minusta tuhkaa. Enkä kykene nousemaan.

 

Yritä ymmärtää. Sinä olet niin valmis. Olet liian valmis. Minä en voi vain muovautua sinun elämääsi. En tahdo sitä. En vain pysty. Haluaisin haluta asioita. Haluaisin haluta sinut.

 

Rakkaani. Olet niin hyvä. Yritä ymmärtää. Minä olen liian levoton, olen liian epävakaa, liian hukassa.

Enkä näe mitään. En näe vaikka kuinka yritän.

Rakkaani. Minä olen vain varjo siitä, mitä toivoisit minun olevan.

Rakkaani.